Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu netinkama prekės kokybė pasireiškia gamybiniu defektu arba neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms. Pinigai grąžinami pervedant juos į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Už netinkamos kokybės prekes grąžinama visa pirkinio suma bei pristatymo išlaidos.

Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas

Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirkta prekė, prekės spalva, dydis ar modelis, pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų pasikeisti arba grąžinti prekę. Jeigu norimos pakeisti prekės pardavėjas neturi sandėlyje, grąžinama visa už prekę sumokėta suma.

Pirkėjas pardavėjui privalo pateikti raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą pakeisti arba grąžinti prekę.

Pirkėjas gali pasinaudoti nustatyta teise pakeisti nepatikusią prekę dėl jos spalvos, dydžio, modelio ar komplektiškumo, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakitimais.

Jeigu prekė keičiama ar grąžinima dėl kliento kaltės (klientas persigalvojo, netiko prekė ar jos savybės), klientas yra atsakingas už prekės siuntimo Klientui, prekės grąžinimo bei pakartotinio pristatymo išlaidas. Pakartotinas pristatymas kainuoja 3.50 Eur.

Teisė atsisakyti užsakymo negalioja toms prekėms, kurios buvo specialiai pagamintos pagal Kliento reikalavimus arba individualiai pritaikytos, arba kurios dėl savo pobūdžio apskritai negali būti grąžinamos. Negrąžintinų prekių sąrašą nustato LR įstatymai.

Keičiama arba grąžinama prekė turi būti pristatyta adresu Vienybės g. 2, LT-99115 Šilutė.

Kiekvienas Klientas, gavęs nekokybiškas ar brokuotas prekes, turi kreiptis į mus nurodytais kontaktais. Mes pakeičiame prekę nauja tokia pačia preke arba pasiūlome analogišką prekę. Jeigu Klientas nesutinka priimti analogiškos prekės, grąžiname visus pinigus už įsigytas brokuotas prekes.